haft fullt upp :p

tjenare allihoppa !
sry för att jag inte bloggat på några dagar men har varit ute de mesta dagarna ! måste passa på skolan börjar om 15 dagar så jag måste passa på att vara ute me vännerna och leva livet helt enkelt :P har inte så jätte mkt att komma med. imorrn ska jag åka iväg in till stan vid kanske 8 på mårgonen ska nämligen sitta i publiken till det nya tv-programet true talent ! är fett taggad =D så ska dit imorrn, på onsdag och på tisdag nästa vecka =D är skit taggad men iallafall imorrn kommer jag hem vid kanske 15.00 så får se om jag bloggar lite snabbt på morgonen imorrn eller inte annars kommer jag säkert att blogga senare på kvällen :) men nu ska jag fortsätta med mitt messande med kevin sen ska jag krypa ner i sängen :P men ni får ha det bäst så länge ;)
gammalt skit ;)
nytt skit ;P
love, peace and hope ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0