BIO !! :D

Tja tja !
fyfan va roligt man hade igår :D hade skolavslutning och allt :D
när vi va i aulan så skulle rekton rabbla upp bästa kamratskap och det är 1 person från varje klass. Jag och emma trodde att karro skulle få det priset från våran klass men gissa vad :D JAG FICK DET !! :D hahaha och jag trodde först inte det när rektorn roppade upp mitt namn xD så jag fick ett diplom plus en aladin ask :D mumsiiiiiigt !
haha hur som va på vårdcentralen också igår för att kolla fingret så min läkare skrev ut ett recept på några tabletter som ja ska ta. det är smärtstillande så aa.... fuck fingret -.-'
hur som nu sitter ja och väntar på att julle ska komma :D sem ska vi åka och kolla på bio i kista :D YEYE !!!
haha sen så får vi se om vi hinner med nått annat innan hon ska dra hem igen :/ men men vi kommer ha fettttt me kul :P men nu får ni bild på mig, outfitt och min aladin ask :D <3
Love, Peace and Hope ! <3




tights: H&M
baslinne: Gina
Kofta: nått från garderoben :P

ALADIN !! :D
Nu kom julia ÄNNNNTTTLLIIIIIIGEN ! :D <3




LÖÖÖÖVE ! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0