Brända pepparkakor !

tjooo !
haft vääääärsta chilldagen idag :D
skulle börjat kl. 10 över 8 idag men orkade verkligen inte gå på första svenskan och eftersom att vi ändå skulle ha en till senare så skippade jag den första lektionen :)
sen hade jag ingen no eller dans så jag slutade 1 :D
så har man vart i skolan och väntat på att william ska sluta så att man kunde få snacka med honom men det tog typ flera år innan han slutade -.-' men men tillslut slutade han och jag tror att vi snackade mer än 1 timma :O
men de va skit roligt och jag sa till honom att min dörr alltid kommer stå öppen om han behöver prata eftersom att han är min broder och man måste ta hand om sina syskon :D
haha aja sen drog jag, frida och julle till bussen som vi precis missade eftersom att vi skulle till ungdomsmotagningen men sen ångrade julle sig så aa...
vi drog hem hit och drog dirre till coop för att handla lite grejer till julle :P
sen så drog frida och julle upp för william ringde mig igen så då träffade jag honom lite en stund innan han skulle till konfa ;) hur som nu har vi bakat pepparkakor och jag måste bara säga att vi STOR FAILADE på första ronden med pepparkakor i ugnen :O de blev BRÄNDA !!!! haha julle har världens otursdag hon orkar inte ens göra klart alla pepparkakor xD såå nu tänkte jag lägga upp bilderna :D sen kan ni få en på min fina bror william :D
Love, Peace and Hope ! <3
fina bror ! <3
men resten av alla pepparkakor och det får ni såklart kolla på hennes blogg -.-'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0