how much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood

TJOOO !
är fett trött just nu :P hehe
va i skolan idag till typ 5 kändese det som sen drog jag och frida hem till julle med henne :)
efter ett tag så ville julle dra och gymma men frida ville inte haka på så då drog jag och julle med hennes pappa och bror. men det var bara jag och julle som gymmade :P
hehe men de va rätt chill vi hade fett roligt de va typ killar i tjejernas omklädningsrum som satt och bastade xD haha jag och julle dog av garv :P
har tyvär inga bilder från idag :P men chaka in min kompis blogg hon har alla bilder om hon inte slängt upp de så kommer hon göra det senare :D
klicka på bilden för att komma till hennes blogg ;)
Love, Peace and Hope ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0