I can never be like that girl any more... !

Tjaba !
vart i skolan idag :P
de hände inge speciellt. hur som har inte så mkt att komma med den här dagen känns lite onödig men aja...
imorrn slutar man halv 4 och det känns ju jävligt bra -.-'
men får stå ut ... hur som tänkte sätta på nån film nu sen ska jag äta :P
efter käket så MÅSTE jag plugga spanska annars kommer anna louisa döda mig imorrn :P
haha sen ska jag försöka ringa wille och se om han svarar... måste få tag på honom angående lördag :)
ska ge honom Dennis laddare ;P
men nu ska jag se filmen :D så slänger in en låt och kanske 2 bilder annars blir det bara 1 :D
Love, Peace and Hope ! <3
Före färgning :P
Efter :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0