I smile because I want to not because I have to

Tjaba !
har haft en sjukkkk dag idag ! :D
vaknade först halv 9 xD sen så somnade jag till halv 10 ist :P
ringde sabbi vid 10 och försöker väcka henne eftersom att vi skulle ta tåget som gick 11.47 in till stan :)
när vi väll kmr till stan så äre meningen att vi ska möta wille och lämna dennis laddare... MEN wille var inte där vi 11 för att han vaknade vid halv 12 -.-' så sabbi och jag gick runt i typ hela stan haha vi hade lite roligt ändå ;)
men men så runt typ halv 2 ringer wille och säger att de är i stan (de vill säga han och hans pappa) hah aja så vi försökte hitta honom och hans pappa de va lite svårt bland alla människor men ändå :P hittade de tillslut :)
haha så vart lite nervös eftersom att jag inte träffat hans pappa sen innan vi gjorde slut men det gick ganska bra ändå.. snackade lite me dom och jag har jävligt mkt skuldkänslor just nu-.-' wille skulle ge mig en kram och jag börjar ta fram laddaren ur fickan och totalt dissar hans kram :/ sry för det.... fett fittig jag äärrr :O
omg aja sen så drog jag och sabbi vidare för vi skulle hem och de skulle iväga och handla lite grejer :)
så träffade jag pontus och mogge efter allt det :) vi drog hem hit och kollade på house of wax med frida och nenne :D nenne sket typ på sig xD och nu känner pontus sig stolt eftersom att nenne va sååååå mkt räddare än honom xD haha aja... nu sitter vi i köket och frida sitter vid mammas iphone inne på fb typ och nenne sitter också med sin iphone :) och lilla emmi sitter brevid mig och skalar massa nötter :P
nu börjar typ alla vi bli rätt trötta så vi funderar på att dra in till rummet och slagga och jag borde kanske snacka me wille lite :/ säga sry och lite sånt för de känns värkligen inte bra just nu...
aja nu ska ni få lite bilder från mig och sabbi när vi va i stan och sen får ni väll en liten låt också :)
Love, Peace and Hope ! <3
före
efter

sabbi


mee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0