kamrat !

tjingeling !
sitter inne på kamrat just nu :P haha har precis snackat med linus min nya vänn från karlstad :)
han är sjukt roligt och skit snäll också :)
true friend ^^
hur som har inte hänt så jätte mkt idag i skolan fick veta vad jag har i musik och no :P
i musik har jag ett stabild VG :D och i no har jag bara G i alla ämnena innom de -.-' men bättre än IG :P
hehe hur som funderar på att plugga lite så att jag kan få upp mina no betyg medans jag kan eftersom att betygen sätts imorrn -.-' såå aa...
sen måste jag plugga fucking spanska också.......
såååå nu till pluggandet medans man väntar på att linus ska börja chatta me mig igen :)
sååå puss på er alla !
Love, Peace and Hope ! <3
Linus :)
(gammal)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0