Känns som om det enda jag har gjort är att skapa stress, har fått dig att släppa tårar när jag har vart keff. Svär inom musiken ska jag bli bäst, för mami jag vill bara göra dig stolt.

tjaba !
sry fööör dålig uppdatering :/
men har haft skiiiit mkt pluggande och allt eftersom att de sätter betyg på tisdag -.-'
detta kommer inte bli så långt eftersom att jag bara väntar på att frida ska komma hem så att vi kan dra upp till farmor med emelie och göra knäck sen så måste jag hem och skriva klart först so om nyandliga rörelse -.-' sen måste jag skriva klart min materialbok.....
såå aaa men har inte så mkt att komma med gjorde inte så jätte mkt igår va hemma med frida och sabbi kollade på 2 filmer tror jag :) först final destination 5 och en komedi som jag inte kommer ihåg vad den heter :P
men nu ska jag käka upp mina nudlar och sen dra på mig ett par strumper sen äre bara raka vägen upp till farmor :D
Love, Peace and Hope ! <3
I´m gonna fly
Crayzzeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0