man faller för utsidan men stannar för insidan.

Tjingeling !
fett trååååkig dag....
tog typ aldrig slut -.-' hur som har inte så mkt att säga från skolan riktigt...
allt hände efter skolan.
vi skulle egentligen haft en gråjacko idag här hemma som vi skulle fått av mammas kompis men de lyckades inte få in honom i flyttburen... så mamma och jag kollade lite på internet på kakaduvor och hittade en skiiiiiit fin och sööööt kakaduva som jag blev kär i.. VILL HA !!
aja vi har fått nya grannar också. En skiiiiit snygg kille :P
haha men aja har vart ute ett tag och jag tkr att mina tår känns som isbitar.... dom kommer fan aldrig att tina...
ska straxt kolla på film med frida :D (www.oroliig.blogg.se)
men nu blire film :)
puuuuusss !
Love, Peace and Hope ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0