McDonalds

Tjaaaa !
Är fett hypad xD har druckit en redbull xD haha !!!!
Har haft värsta flippmode idag med Frida å Julia xD det börjar med att jag fixar julles naglar. Sen blev vi fett hungriga och grillen hade stänkt så vi kunde inte köpa en babas speciall :( "sadface" hur som vi drog upp till barkarby outlett för att äta på McDonalds :D vi åkte halv 11 dit upp sen när vi kommer dit och ska beställa så säger tjejen i kassan "- vi stänger om 10 minuter så ni vet" vi bara okej men vi hinner på 10 min. När vi får våran mat så verkligen perssar in all mat xD haha vi stressade eftersom att våran buss tbx t barkarby skulle komma hel men sen när vi går t bussen och kollar om bussen ska komma så står det att den kommer 05.06 -.-' snacka om att bli lite sne så vi gick t busshållsplatsen mitt emot som gick mot jakan för att kolla när den gick och Julle sa att den skulle komma om 1 min men den skulle inte komma förens 7 min xD snacka om att jag har garvat idag xD sen när bussen kommer så är det en lång buss och vi är helt ensamma med busschaffisen haha sen så börjar Frida och Julle käka på sina börjare och Julle börjar kasta sallad haha xD sååååååå sjukt roligt xD sen vid tågstationen xD jag säger bara omg ni alla borde vart med xD vi doooooog xD Haha snacka om sjukt rolig dag!!!! Sen när vi går på tåget så börjar Julle stalka en kille sen sätter hon sig på fyrplatserna framför och sitter å skriker hej men han reagerar ju inte eftersom att han hade hörlurar på sig xD sen slutar det med att Julia sitter i Fridas knä och knäpper ned fingrarna för att få hans uppmärksamhet sen börjar hon ställa massa frågor xD han hette tydligen Simon och va 17 år ;) haha hur som vi kom in runt halv 1 och nu kollar vi på någon action rulle på 6:an ;) så funderar på att återgå till filmen :P så pöööööössssss!!
Love, Peace and Hope ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0