Nagelfixare idag igen :P

Tjaaaa
Idag vaknade jag runt halv 11. Gjorde mig i ordning och allt eftersom att Jennifer, Sanna och Christoffer skulle komma hit idag :P så fixade i rummet lite snabbt :) sen i vilket fall så kom dom och då började vi snacka om naglar eftersom att de såg mina naglar :p så jag skulle fixa jennifers naglar så jag gjorde det så fixade Frida emilies naglar :P hur som vi käkade tacos idag och jag är fortfarande propp määääät!!! Men aja blev rätt nöjd med hennes naglar eftersom att det är en annourlunda design :P men men nu kmr lite bilder från idag... Min outfit som jag har är ett par byxor från Gina t-shirt från gina tror jag och koftan från helles garderob och de vita hängslena från punkt shop :D puuuussssss !
Love, Pence and Hope ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0