Nobel !

Tjaba !
sitter här hemma med nobel (kråkan) på min axel :P
måste passa på medans pappa inte är hemma för då vill bara kråkan till honom.....
hur som idag så måste jag vara hemma och skriva klart min No uppg till larissa sen måste jag plugga spanska ska göra om en del från provet nästa vecka... aja får leva med det. känns som om jag inte ens hinner ibland....
har precis gjort klart min fin fina video som ingen kommer att så se ^^ Mohhahahaha xD
aja nu så måste jag plugga med min fuking no materialboken,,,, såååå drygt ... sen spanska sen äre bara vänta på att pappa kommer hem och fixar mat mat mat :D juste måste plugga matte också -.-' FANNN vad man ska ha grejer att göra ....... nu kan ni få lite bilder sen ska jag plugga som sagt....
Love, Peace and Hope ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0