Om bion igår xD

Morsning kosrning !
haha ! brist på humor :P
hur som ska berätta om gårdagen xD den va SIIICK ! !
hade sjukt roligt ;) vaknade runt kanske 10 tiden och messade julle dirr. hon va vaken som tur va :P
hehe bad henne ringa eftersom att vi kom överäns om att gå på bio i onsdas kväll :P hur som hon åkte med bussen som skulle gå 13.27 från henne så man fick sitta och vänta i evigheter på att hon skulle komma -.-' aja vi skulle åka med 518 som gick dirr till kista centrum :) bussen skulle gå 14.11 så jag bloggade lite snabbt innan bussen skulle komma :P hehe. hur som när vi väll kommer t kista så drog vi dirr t bion för att köpa biljetter :D vi fick våra platser på rad 5 och det bästa med det var att vi var helt ensamma på den raden :D haha vi kollade på '' Johnny english reborn'' sjukt rolig film :D haha fast vi garvade mest åt en tjej eller om det va en kille med ett skit härligt skratt :D hahah xD sen så har julle popcornpåsen och ger mig den sen säger hon ''Sandra tappa den INTE'' och efter 5 min så tappar jag den xD hahaha omg jag skämdes så mkt att jag kände hur hela ansiktet blev varmt och illrött xD hahaha tur att ingen satt på samma rad och att det va mörkt xD hahah !! hur som hade skiiiit roligt igår :D fyfan va det måste göras om :) aja nu sitter man med syrran brevid sig :P tänkte kolla en film med henne som går på tv:n vet inte vad den heter men men :P haha ni kan få en bild på oss tyvärr vet jag inte hur man kopierar på mammas data så aa ni kommer inte få en låt på detta inlägg men ska fixa en låt till nästa inlägg :D Promes u ! <3
Love, Peace and Hope ! <3

Puss ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0