pling pling !

tjaba !
brist på rubrik xD haha fick komma på något snabbt :P
sry för att jag inte bloggade så mkt igår men hade fullt upp när kråkan kom :)
hur som har inte gjort så mkt utom vart i skolan. hade dans :D sen gick jag på extra syslöjd men blev ändå inte klar... -.-' MÅSTE fan bli klar med den nästa vecka men jag har ju iof bara muddarna kvar :)
hur som har inte gjort så mkt idag vart ute me några :) lite sånt :D
helle köpte en monster till mig :D Tack bebiiiiis ! :D
haha så nu kommer jag snart bli hypad xD
imorrn så ska man ha idrott :)
sen så vet jag inte vad som händer utom att nästa vecka så kommer vi inte att ha någon dans :( gustav ska iväg t london och dansa där :( men hoppas att det går bra för honom där och att han får ha det roligt :)
nu kollar jag på ''2 fast 2 furious'' så funderar på att se klart den och blogga mer imorrn :)
sååå nu får ni bilder och en låt som jag bara älskar sååå jävla mkt !
Love, Peace and Hope ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0