söndag -.-'

hej hej !
snart dags att lägga sig men tänkte slänga in ett litet inlägg till er innan :)
idag har det inte hänt så mkt :) skulle åkt iväg till jakan med frida och julle men de vart ju fan aldrig av.....
vi skulle handla julklänningar :)
aja hur som vi va hemma och kollade på någon film som heter Greta något :P med hilary duff ;)
hehe aja sen drog julle till vattenpolo så ja vi va kvar hemma och käkade och gjorde lite annat :P hehe se messar helle ut mig sen drog vi in till oss igen och kollade på the dentist 2 :D haha feeetttt bra :D
hehe och nu sitter man här inne i rumet igen och ska kolla på nativity snart :D
haha aja kommer ha fetaste blåmärket imorrn -.-' TACK ROBERT !!! :@
vi hade lite snöbollskrig så aa slutade inte så bra....
men men nu ska ja sätta igång min film och ni ska få en låt + 2 bilder på min kläning sen 1 bild på filmen sen kan ni få 1 bild på mig :P hehe :) men aja ni får ha det bäst eftersom att in är bäst :D
Love, Peace and Hope ! <3
filmen

framifrån ;)

bakifrån ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0