Drar imorrn !

hi !
ja rubriken säger allt !
imorrn drar jag t härliga Åland :P
hade planerat att börja packa lite smått ;) snart de vill säga :P
har precis fixat mina naglar så att de e typ som fransk manikyr fast de e hel vita me blått längst upp :P
har precis käkat en päronsplit också ;) så nu sitter jag o lyssnar jag på lite musik o kollar på tv:n me min minsta syrra emmi :P
har inte så jätte mkt att säga just nu ska kanske snacka me Mars snart på skype :P
detta e låten jag sitter o drogar :P
haha ni kan få två bilder på naglarna så får ni se hur det blev :P jag blev själv ganska nöjd över att jag lyckades göra det :D
långt ifrån ;)

närmre :P
haha ja så ser det ut :P
men men drar som sagt imorrn sen kommer jag hem på fredag å i helgan när jag kommer hem ska jag kanske träffa pontus om han har kommit hem från landet o kan :P
sen på torsdag nästa vecka drar jag till härliga Göteborg ;)
så imorrn kommer jag lägga in lite inlägg sen kommer jag säkert lägga in inlägg när jag sitter på båten :P det finns oftast internet på båten så jag kommer säkert skriva ett inlägg när jag är påväg ut o ett när jag e påväg hem ;)
men nu har jag inte så jätte mkt mer att skriva ska kolla klart på filmen me lill syrran som går på tv :P
här får ni lite bilder :P
jag har inte lärt henne det där :O

fick inte in den sista bilden e lite piss off !
men om jag skulle vilja ha in den skulle jag fått vänta längre så aa men ni kan få den imorrn kanske elr nått sånt ;) nu ska jag inte blogga mer ska kolla på filmen som sagt :P sry att detta inlägg kom så sent hoppas det inte gör något :/ hare bäst !
kyss o smek ! <3

#ILYsis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0