gymmat !

tjenare !
rubrik säger allt :P
nu när kl blev 10 över 6 åkte jag, julle o frida me julles pappa o gymmade :P
julle gjorde nått som hennes kyropraktor hade sagt att hon skulle göra medans jag o frida körde lite ben o arm maskiner :P
hahah det va rätt nice :P så nu har man gymmat igen de va ett bra tag sen men det va härligt man får lixom en spurt efter gymmet :P
aja i vilket fall som helst så ska jag snart dejta duchen så fort frida e klar :P
ni kan få två bilder som före bilder sen lägger jag in efter bilder :p
haha man måste juh bjuda på sig själv lite man lever bara 1 gång ;)
men nu har jag inte så mkt mer på hjärtat ni kan få en låt som jag övar på så länge :P
jag tkr den e skit svår för att hon har så höga toner men aja man får försöka med sitt bästa :)
rolling in the deep ~ adele
ha det bäst
kyss o smek ! <3

#trained

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0