hemma från Åland !

tjenare!
Nu är man hemma från Åland dåra. Har haft det skit nice där ute. När vi kom ut så la vi in alla våra grejer där vi skulle sova sen fick emelie nån korkad idé att hon skulle bada och klockan var kanske vid 23 finsk tid. Så jag, frida och madde (eddsons tjej) gick ner med henne till bryggan och gissa vad hon gör det hon badade. Hahaha. I Onsdas så var det inte dirrekt världens bästa väder men det blev ganska solit efter vi hade käkat middag:P Efter att vi käkat drog jag, Frida och emmi ner till båten och JAG rodde ut oss en bit så att det skulle bli lite djupare iallafall. Emmi badade medans jag o Frida solade:P Har inte fått så mkt färg men jag jobbar på det så :P Iallafall både jag och Frida doppade nästan hela oss utom huvudet. Hahaha. Men iallafall sen rodde Frida in bara för att hon ville ha den platsen jag hade xD. Torsdas så rodde jag och Frida ut ensamma och den här gången hade vi med oss våra mobiler så att vi kunde lyssna på musik medans vi solade ;) Efter ett tag så började både jag och Frida bada helt och hållet då sket vi i att vårat hår blev blött eftersom att vi ändå skulle basta senare. När vi bestämde oss för att JAG skulle börja ro in igen så tappar emelie sin jävla flytgrej i vattnet och hon står bara och glor tills jag elr Frida skriker att hon ska simma ikapp den men hon orkar juh inte det så Frida fick panik och säger till mig att dyka i och hämta den. Jo tjena vem tror hon att jag är ?? Blixten elr ?? inte på att simma dirrekt men i vilket fall så är jag jävligt snabb på att ro om det är så att det behövs så jag han iallafall att få tag på emmis flytgrej innan den flöt in i vassen. Snacka om att jag hade blåsor på mina händer äfter det.... När vi väll kom in i land så skulle vi basta =D Frida och jag hade det iallafall roligt vi satt och snackade gamla minnen och allt det va skit roligt :P Sen när vi hade duschat av oss och allt det gick vi upp och spelade klart monopol (stavning) med emelie xD haha vi hade fett roligt :P Aja och sen idag så har det varit skit varmt ute på Åland att man kan döööööö kändes det som... Så i vilket fall gjorde vi oss i ordning eftersom att vi skulle åka vid 12 finsk tid alltså 11 svensk tid ;) När man kommer till båten som man ska åka hem med så står den inte ens inne -.-' snacka om trööööööt ! När vi väll kom på båten så slog både frida och jag upp internet så fort som möjligt bara för att det är jävligt många som vill kunna använda internet på båten -.-' Efter ett tag så går frida och jag ut på däck och tar kort snacka om flumm xD haha frida har alla bilder så ni får antinge cheka hennes blogg elr aa om ni har henne på fb så cheka där :D Imorrn drar jag till Norrtälje med Frida,Nenne och kanske hennes kompis johanna ;) Orkar inte skriva så jätte mkt mer nu :P ni har fått ganska mkt av mig så tänkte slänga upp de bilder jag tagit med camen :P
Båten
Landet



(gillar mina ögon där :P inte redigerad eller nått)








lite crazy måste man få va ;)




glass och jordgubbar inget kan bli bättre ;)
ute vid vattnet ;)















P.g.a mina blåsor -.-''''

uppe i sängen :P

påväg hem i bussen

hemma =D
Aja det var alla bilder och jag kände att detta blev ett väldigt långt inlägg :P
men nu ska jag packa lite tills imorrn så ni får ha det bäst !
kyss o smek ! <3
#Imissu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0