hemma !

tjenare !
nu e ja hemma igen :P
är skit trött dör av värme -.-'''
aja har precis vikt ner mina kläder så nu sitter jag o chillar framför datan o chatta lite me min bebis ida =D
ska hjälpa morsan senare me lägenheten :P
min pappa kom nyss hem också så :P
egentligen skulle lotta o bernad va här om kanske två timmar men tågen är försenade -.-'
när vi skulle t jakan skulle vårt tåg komma 43 men kom inte förens 50 -.-'''''
det sög lite men men vi hade varit i jakan i typ 1 timma :P men det kändes som en evighet -.-'
haha gu vad jag gör -.-''' hela tiden xD
får ta o sluta upp me det :P
men tänkte slänga in en låt å kanske slänga in 2 bilder :P
en från igår o en från idag vad sägs om de va :D
först får ni låten sen får ni bilderna ;)
nu bilden från igår :P
igår

idag
kyss o smek ! <3

#homesweethome

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0