idag åker jag :(

morning !
idag vaknade jag 10 över 8 ganska skönt att vakna så tidigt faktist :P
aja gick upp o fixade lite sen slängde jag in en vit tvätt som jag ska hänga snart annars kommer frida att flippa på mig eftersom att jag lovade henne att tvätta hennes vita shorts :P
hehe så aa den borde väll vara klar vid den här tiden ;)
ja som sagt idag så åker jag till åland och jag har fortfarande inte packat -.-'''
aja får göra de efter jag byt om o allt :P
vi ska ta sista båten som går ;) själv har jag ingen aning om vilken tid de e men vi måste först in till stan och ta bussen därifrån -.-' sen ta båten till åland :D
skit samma nu ska jag ta nått att käka :P men jag bloggar sen när frida kommer vid kanske 2-3 :)
ni får ha det bäst !
kyss o smek ! <3

#ÅLANDtoday

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0