Ingen rubrik !

hej alla underbara läsare !
Har inte bloggat på ett tag men det är för att jag tar en bloggpaus för att det är sommarlov och jag vill passa på att njuta medans det är varmt ute :P kanske kan slänga in ett inlägg lite när som ;) chekade min kommetnar jag fick från erica nyss sååå sööööt ! hon hade kommenterat:
Sandra jag saknar dig måste ses!!! :'( <333333333333333
såååå sööööt haha erica sötis du ska veta att jag saknar dig med och det är klart att vi ska träffas snart =) <3
vilket fall som helst ska jag träffa elin när hon kommer hem från basketlägret sen i veckan som kommer så ska jag shoppa lite med syrran och mamma förmodligen :P nice som fan ! =D aja idag har jag varit i blåsut och ätit middag hos leila =D taco :P mummsigt :) sen träffade jag lotta och bernad där. efter ett tag gick jag, emmi och leila ut för att sätta upp lappar till true talent :P sen så träffade man linda, carina och felipe =D det var ett bra tag sen man träffade de personerna så det va lite roligt =D sen så sitter man på tunnelbanan påväg till stockholms central och då kommer felipe igen för att han skulle ut och käka med ett par kompisar :P haha jag har garvat idag med mamma iallafall xD innan vi ska sätta oss på tåget till barkarby så köpte hon en redbull till mig :P man blir lite flummig så sen när tåget stannar i karlberg så knakar jag på rutan och mamma sa att jag kommer få otur för att tåget på andra sidan stog stilla och då slulle jag visa henne att den inte gjorde det så jag höjde handen där jag hade redbullen sen kommer det pinsammaste xD det sitter två äldre män med en vodkaflaska och tror att jag skålar med dom så de höjer sin hand och snacka om att jag och mamma dööööööööör av garv XD hahah tror inte att jag har haft det så roligt någonsin xD men iallafall ska inte skriva nå mer nu men ni kan få en bild på mig och min minsta syrra emmi så länge :P
ÄLSKAR DIG EMELIE ! <3
kyss o smek ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0