internet på bussen xD

tjena tjena !
nu sitter man på bussen påväg t Åland xD det e helt otroligt att de har internet på bussen xD
hahaha jag bööör ! dom har aldrig haft det tiddigare så de e helt sjukt att de helt plötsligt har de xD
hahahahhahaha asso shit pommes frittes XD
haha lite fail !
haha där har ni lite bilder från våran tråkiga bussresa som inte e slut än -.-' vi åker snart förbi norrtälje så :P det e inte så speci långt kvar ;) (hoppas jag)
men nu ska jag antinge kolla på lite film medans datan har batteri elr så ska jag passa på att lyssna på musik men ni får ha det bäst tills jag kommer till båten och kan blogga igen ;)
kyss o smek ! <3
ps: cheka cheyens blogg ! =D

#Bustripsucks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0