längtar t tisdag !

hejj !
idag har det varit rätt nice ;) vaknade vid kanske 9 sen så gick jag upp fixade lite grejer sen kollade jag vad som gick på tv :P sen kom syrran :P
vi gick ut t köket käkade nått sen spelade vi lite kort :P efter ett tag tröttnade vi så vi gick in i mitt rum o började köra sing star men tröttna ganska snabbt xD sen spelade vi wii först band hero sen mario cart xd
haha frida vann typ hela tiden på mario -.-'
aja sen har vi gjort smothi (stavning) haha mummsigt det blev en exotisk ;)
o nu sitter jag inne å chattar me mitt ex som e lite pisst of på mig bara för att jag berättade en grej men aja skit samma han får vara det på mig då -.-'''
igår så han jag inte blogga så mkt :/ vi gick t jesper vid kanske halv 4 o kom hem 01.00 xD hahah vi satt o kollade på film o lite sånt :P
haha hade det kanska nice ;) vi hara juh inte träffats på typ kanske 4 år elr nått så vi hade lite trevligt vi :P
haha snackade gamla minnen :D
aja nu kom julle precis haha vi har så jävla roligt ;)
haha har inte så mkt att säga just nu :P
men jag skriver kanske senare ni får ha det bäst så länge :P
kyss o smek ! <3

mummsigt !

#havingfun


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul blogg du har! :)

2011-07-03 @ 20:15:32
URL: http://denicesuundberg.blogg.se/
Postat av: Sandra!

tack :)

2011-07-03 @ 22:27:16
URL: http://marsbarnets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0