Städning !

tjobre !
idag e värsta sego dagen ever !
jag har bara städat o städat bara för att senare idag kommer Lotta o Bernad från götet hit =D
yey !
aja snart så kommer jag dra t Åland :)
det va egentligen planerat att vi inte skulle dit i sommar men nu så ska vi dit från tisdag t fredag så jag kommer inte kunna blogga under de dagarna men vi får se vad jag hittar på då :P
aja sen ungerfär 6 dagar efter vi kommit hem så drar jag t Götet i kanske 4 elr 5 dagar =D
vi ska t Liseberg i 2 dagar o de ska bli sjukt nice =D
men nu ska jag dra iväg t jakan me frida o mamma o handla lite grejer sen ska jag hem igen o fortsätta me städningen -.-'''
men kan blogga senare ;)
kyss o smek ! <3
#Jakobsberg

Kommentarer
Postat av: Leila

Vadå mamma och Bernard kom till er igår?

2011-07-02 @ 14:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0