can i borrow a kiss? i promies i´ll give it back !

tja tja!
sa juh att jag skulle blogga senare så aa nu äre senare ;)
har haft skit roligt idag me jonis, david, wilma o frida =D
haha vi kollade på the grudge 2 ;) som inte är ett dugg läskig ;)
killarna satt o sa att de va en b-rulle typ var 10 sek ;)
hahahah så ett tips kolla varken på bio elr film me de xD hahahahhahahah
aja just nu sitter jag o försöker att halft prata me jimmy o hans kusin hugo på skype =D
vi har fett roligt de sitter o snackar om deras spel :P sj ska jag också vara lite geekig o spela :P
antinge blire CS elr så blire guitarhero (stavning) hhahaha jag e sååååååå trött o har såååååå ont i halsen när jag snackar :P
men men får leva me det :/
om ni vill ha bilder så blire bara på mig just nu iallafall :P ni får leva med de ;)











alla de bilderna är tagna idag :P
imorrn så får vi se vad som händer ska kanske ta o lägga mig typ nu ska försöka att ta mig upp imorrn på morgonen så att man kan starta en hel dag istället för en halv dag ;)
men tills jag skriver igen ;)
kyss o smek ! <3

#Skypeisfun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0