Grönan !

tjuuue breee alla katteeeeer !
haha lite tråkig jag vet :P
idag har det varit fett soft =D
har haf ass roligt ;)
heffa kom hit typ 10 halv 11 sen tog vi tåget in t stan kvart över :P
vi hade lite problem me att hitta från stan t grönan för att vi åkte inte båten :P
men men vi hittade efter ett tag ;)
vi hade skit roligt :P vi åkte nästan allt utom frittfall bara för att den va avstängd men vi åkte tillt :P
aja vi va typ vid grönan kvart över 12 o de öppnade 12 :P
vi gick från grönan innan 8 tror jag sen så tog vi tåget inne i stan vid kvart över 8 o va kanske framme halv 9 :P
ska snart ut o ta mig en jogging runda :)
har haft skit roligt idag allt tack vare jennifer ! :D
 nu är jag bara mäst frussen o trött men jag har bestämt mig för att gå ut o jogga så vi får se hur det går :P
men nu ska jag blogga på min, frida o helles blogg www.vackraasteee.blogg.se :P
haha men men ska göra mig i ordning o sen drar jag ut o joggar men skriver senare ;)
kyss o smek !


#happyface


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0