hemma

hellu !
nu ligger man hemma helt slut på sängen :P
har haft det sjukt roligt ida :D vill göra om de imorrn igen men mamma jobbar då :/
annars hade hon hängt me ;)
vet inte vad som händer imorrn men de lär vi juh märka ;P
tränade på mina bakåt dykningar o vanliga dykningar :P
haha har haft det nice som sagt o nu vill man bara vila lite -.-'''
har inte så mkt att skriva just nu o har inga bilder från idag heller :/
om vi drar imorrn så ska jag ta me kameran o be frida elr om nån hänger på att försöka få en bra bild när jag kör mitt bakåtdyk ;)
så kan ni få se hur jag menar :P men nu ska jag försöka vila o ladda mobilen men skriver senare ;)
ni får ha det bäst så länge :P
kyss o smek ! <3

#tired


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0