home sweet home !

tjaba !
nu är jag hemma från Norrtälje =D
har haft det så roligt där ut !
önskar bara att vi kunde vart där längre :P
men då skulle jag inte kunna uppdatera :/ har juh inge internet där ute :P
aja har gjort skit mkt grejer ute ;) kastat boll me frode :P
spelat kub me hela gängent aa o allt möjligt ;)
grillat o åkt släp efter bilden fyfan va roligt xD
tyvär kunde jag inte åka cross för den hade blivit stulen o den andra va trasig men nästa gång så kommer jag åka det har min morbror lovat att han ska fixa :P
men nu äre så att jag har varit lite papparatzi (stavning) så jag har tagit massa bilder =D
jaaaaa ! =D














alla bilder jag tar är inte med system kamera ;) det är en vanlig kamera :P





frode




nu bilder från flaket + resan:P
emelie

frida



jag


resan xD



morbror, frida
mamma, emelie
nu random bilder :P




vattenkrig ;)


det va min midsommar de ;)
hur va eran ? :D
nu ska jag försöka antinge se klart på Glee elr snacka me nån på skype :P
kyss o smek ! <3


#realniceweekend


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0