i can always make you smile !

sjuk dag !
hahaha har haft skit roligt me de bästa ever !
haha först kom wilma o david hit o vi kollade på typ en film ''my soul to take'' tror jag den heter :P
sen efter filmen käkade vi sen drog vi t viksjö :D
där träffade vi jonis ;)
sen kom david igen för han skulle hem o hämta pengar :P
aja vi drog t handlarn o handlade powerking o jonis o david handlade munkar xD
haha sen drog vi till nån gunga en bit bort o frida filma allt så får hoppas på att de kommer ut på fb :P
hahah men men senare träffade frida o jag joel, robert, jakob o nån linus xd
hahah sen drog vi hem :P
va kanske hemma halv 11 :P
men nu gör jag inte så mkt messar me ida o chattar me wilma på msn :P
ganska chill ;)
blev fett sugen på att dra t grönan imorrn :O men ingen kan juh typ.......
sååå tråååkigt !!
aja vi får väll se vad som händer imorrn ska iallafall ut o jogga me wilma typ kvart i 9 sen hem o dejta duschen :P har inte så mkt att komma me nu idag :P
vill ni se bilder på allt som hände idag så kan ni spana in www.myyliife.bloggplatsen.se eller www.aprilbaarnet.bloggplatsen.se ;)
nu ska jag sitta o nörda mig framför fb o chatta me wilma så....
kyss o smek ! <3

#2morrowgonnabefun


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0