imorrn drar jag !

tjaba alla bloggläsare !
idag ska jag inte gör så mkt det regnar så det blir väll att se en film elr nått :P
aja hade planerat att se hela Glee serien snart men tänkte att ja skulle blogga först ;)
igår va wilma här en stund vi kollade på ''the hils have eyes'' de ska vara en skräck men jag tkr inte den va så läskig men men den va bra iallafall ;) sen drog wilma hem hon skulle käka :P
så frida o jag satte på ''step up 2 '' det e en dansfilm men den e rikgtigt bra !
men vi han bara se halva sen ringer jocke o säger att vi ska komma ut t han o micke bara för att hjälpa dom me epan xD
haha tror inte de men iallafall så drog vi ut men vi hjälpte inte till så mkt :P
haha senare kom deras kompisar o de skulle käka så då bestämde jag o frida för att dra t kinagungan där sabbi, helle, emma, orre, wille, teemu o 3 kompisar t han va xD
hahah vi hade rätt roligt den kvällen ;)
sen när vi kom hem så spelade jag lite guitarhero (stavning)
men men imorrn så åker jag till Norrtälje över midsommar ;)
vi drar vid kanske 10 hemmifrån å är framme 12 ;)
sen så kommer vi kanske hem antinge på söndag elr på måndag elr tisdag så jag kommer få leva utan internet tills vi kommer hem igen :p
aja kommer ta bilder då så kommer ladda upp de när jag kommer hem igen ;)
ska kanske åka cross där ute också så hoppas att min morbror har kvar de där ute ! =D
aja kanske lägger upp nån tråkig grej sen :P
men ni får stå ut så länge ni kan få lite låtar men alla låtarna ni får nu kommer vara covers av Glee ! =)
riktigt bra video !


haha där fick ni lite låtar ;)
men nu ska jag kolla på hela Glee serien :P
men bloggar senare ;)
kyss o smek ! <3

#Gleeinmy<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0