in my heart i can see you ! <3

hejj alla underbara läsare !
har inte varit inne på datorn så har inte varit så jätte bra uppdatering och jag är värkligen ledsen för det :/
jag har inte kunnat uppdatera för att jag har varit och badat på lövsta 4 dagar i rad så nu är man hemma och helt slut -.-'
idag hade vi planerat att dra dit igen men när vi satt på bussen så bestämde vi oss för att åka tillbaka xD så vi gick av vid stationen som vi skulle av vid sen gick vi över t andra sidan och hoppade på bussen där xD smartisar vi är ;)
aja vi kom hem o typ satte på ''127 houers'' tror jag att den heter och både julle, frida o jag typ somna xD
hahaha snacka om att vi va trötta :P
just nu sitter jag o kollar på ''the pacifier'' men fick pausa den för att baka men ska playa snart :P
haha aja har inte så mkt att säga just nu ska lägga in ett inlägg till lite senare o då kommer bilder =)
så ni får stå ut så länge :P

#srybuddies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0