Järfälla cupen !

tja tja !
idag har jag haft det roligt men nu e ja bara trött ...
vaknade typ halv 12 :P julle ringde mig ;O
sen vid 1 kommer wilma hit o vi drog ut :P vi gjorde inte så jätte mkt vi gick mäst runt o sånt sen gick vi in t henne o käkade korv med bröd ;) mummsigt :P
aja sen skulle jag upp t min syrra som hade järfälla cupen idag o pappa o jag skulle stå i kiosken ...-
aja hade roligt tror jag fick lite färg av att va där :P träffade gabbe där också han va domare :P
emelies lag va as grymma bra jobbat tjejer !
det spelade i svarta kläder i värsta värmen :P skit bra kämpat
första matchen mot viksjö van de me 4-0 =)
andra matchen mot kallhäll tror jag att det va så van de me 6-0 =D
men sista matchen gick det inte lika bra de förlorade me 1-2 men de hade kämpat skit bra !
sen i slutet innan vi gick hem så hade de vattenkrig men de förtjänade att bli lite blöta efter allt spring :)
aja nu ligger man hemma i sängen o är skit trött :P
imorrn äre den sista vanliga skoldagen som vi har sen onsdag o torsdag så ska vi göra något sen på torsdag senare ska jag va servitris (stavning) åt 9:ornas bal :P
sen fredag äre skolavslutning =D
yey men nu ska jag käka en maka innan jag gör nått annat :P här får ni dagens bild vi får se om jag bloggar nå mer ikväll ska juh börja skriva på min novell också :P





haha lite bilder man får bjuda på ;)

#muchlove2uall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0