Next 2 You

tja tja !
sry för att jag inte bloggat på ett tag :(
försökte blogga igår men råka radera texten en gång så jag skrev om den sen så råkade jag radera allt igen så jag gav upp tillslut men nu ska jag skriva om allt igen ;)
men men de senaste dagarna har jag varit i lövsta 4 dar i rad :P hehe sen fick jag solsting o va hemma en dag ;)
o nu de 3 elr 4 senaste dagarna har jag varit i viksjö me frida (www.oroliig.blogg.se) o wilma (www.myyliife.bloggplatsen.se) checka in cheyerna ;)
vi har haft grymt roligt under de här dagarna synd bara att igår o idag kommer bli sabbat för mig :(
bara för min cp hals ......
får inte snacka för om jag snackar får mamma damp på mig :'( måste kanske t läkaren o om de säger t mig att jag inte får prata då får jag inte prata för jag kan ha en chans till att tappa min röst helt då ....
de suger ... men men jag har sagt t er förr att jag lovar att lägga upp bilder o allt o jag e ledsen över att jag inte gjort de :/ men det är bara för att antinge har jag inte orkat elr så har jag inte varit inne vid datan ;)
men men tog lite webb bilder igår me wilma =) de kan ni få sen ska jag ladda upp lite bilder o sen ska ni få en musikvideo som e helt ny :D den kom ut idag =) låten har varit ute ett tag men inte videon o de e videon t Next 2 You som rybriken säger =) det e med Chris Brown o Justin Bieber =)
så nu ska jag börja ladda upp o jag börjar me bilderna på mig o wilma sen de andra bilderna sen kommer musikvideon ;)
 
 
 
 
 
 
 

så kan de se ut när wilma o jag är både trötta o har tråkigt ;)
nu lite random bilder men de e mest texter :)
 

 



 
älskar alla de texterna för alla stämmer så ;)
men nu t videon :)

alla borde kolla o gilla den =D skit bra video =)
men nu ska jag passa på att göra massa annat för att wilma, david o jonis gick t henne för att hon skulle byta kofta sen skulle de tbx hit för att vi tydligen ska se film :P vet inte riktigt än vilken de blir men de får vi se kan skriva senare om vilken film vi såg o vad vi gjort idag ;)
tror inte vi ska ut så mkt idag de regnar o blåser -.-'''
men nu ska jag lyssna klart på musik så får vi se vad som händer ;)
kyss o smek =) <3

#Next2You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0