sista skoldagen !

tja tja !
rubriken säger allt idag vare sista skoldagen vi hade med vanliga lektioner hade en del roliga grejer idag xD
startar dagen me att ha svenska 9.10 :P
gör typ inget på lektionen utom att prata o få information om de 3 kommande dagarna :P
aja sen skulle vi ha matte o man skulle tydligen jobba men det va bara 1 i hela klassen som jobbade xP hahah
sjukt rolig dag..
sen hade vi lunch o avslutade dagen me hk (hemkunskap) shit vi skulle diska galler o göra rent spisen o ugnen men under lektionen så började en tjej i min klass tjafsa emot läraren o de kallade varan för hora o sa håll käften till varan o allt. sen började typ våran lärare gråta efter att hon hade skickat ut henne :P sen fick vi glass =D
yeye !! aja va kvar i skolan me frida, julia o jeffe vi satt vid rinken sen kommer alla från idrottsklassen sen kommer det två till :P först kommer emil, sen anton, wissing, sacha, charlie, nabil, börens, oliver, linus, jesper aa de från 7:an iallafall sen kommer en annan Linus och Gabbe dit så vi satt där t typ halv 4 elr nått sen fick vi sällskap hem av Gabbe =) efter ett tag när frida o jag sitter hemme så börjar vi sjunga lite låtar från youtube :P
sen ringer min mobil men stängde av ljudet :P
hahaha busigt ! nejj men sen så stog vi o snackade lite från ballkongen sen gick vi ut me teemu, clara o wille . vi spelade lite fotboll men jag tror mer att det va fotbollen som spelade med wille inte wille som spelade med fotbollen han ramlade typ 2 ggr över bollen xD hahaha o ingen av oss filmade när han failade men jag filmade senare tillslut men då failar frida o missar att sparka på bollen så fråga inte vad hon sparkar på för de vet ingen xD
haha men nu hade jag tänkt slänga in lite bilder ni kommer få 3 bilder tror jag som jag har ritat sen får ni nån bild på mig ;)

innan jag börjar rita. måste juh fundera på vad jag ska rita ;)

ritade den igår :P

ritade idag

den me ;)

nu bilder på mig :P har man tråkigt me webben så har man ;)

u smile, i smile !

haha :P

lite får man bjuda på ;)
men det va alla bilder ni får ida imorrn ska jag se till att ta bilder för då drar vi t södremalm ;)
jippi roligt man åker lixom 8.45 från barkarby o kommer hem runt 14.00 -.-'
aja får väll se till att ha lite roligt då ;)

#södermalm2morrow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0