snabbt inlägg !

tja tja !
som rubriken säger så ska ja försöka göra ett snabbt inlägg ;)
idag började jag 8 men slutade typ halv 11 :)
imorrn börjar 20 över 10 =D SKOLAVSLUTNING !
haha yessss äntligen ;)
men men idag vid 5 va jag uppe vid skolan igen bara för att jag skulle vara servitris (stavning) för 9:orna :P
hade skit roligt med alla servitriser (stavning)
det är en dag jag kommer att minnas :P
men hade tänkt kolla på en film sen sova så kommer blogga imorrn om skolavslutningen samt balen :)
men ni kommer att få massa bilder imorrn hinner inte lägga upp nån nu men som sagt ni får de imorrn =)
hoppas ni inte blir allt för ledsna ;)
puss på er alla o sov gott ;)

#sry4nopic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0