södermalm today !

tja tja !
idag har jag varit inne i stockholms södra hela dagen från att tåget går 2 över 9 t att vi e hemma runt tio i 2 :P
snacka om att vara trött :P
sen när jag kom hem så kom helle t oss för att jag skulle fixa hennes naglar ;)
imorrn ska jag fixa sabbis o kanske mina ;P
men men sen efter ett tag så drog vi t helle för att hon egentligen skulle byta skor men sen så stannade vi inne hos henne o kollade på hennes tokio hotel film :P
haha andra filmen vi kollade på så somnade vi alla 3 i soffan men vaknade efter typ 10 min 15 min :P
haha sen drog frida o jag hem o käkade har varit sjukt trött vi gick typ upp o ner för trappor hela dagen :O
sen skulle vi upp för ett jävla bärg för att komma t ett café ...... skit jobbigt....
men men man får juh leva me de :P
tog lite bilder som ska ut på fb o här på bloggen ;)
header har inte kommit än men det kommer snart ska kanske göra en liten snabb header o ddesign medans jag väntar på svar från min kompis =)
men nu ska jag lägga in lite bilder :)



haha där fick ni lite bilder hehe orkar inte lägga ut allt e fett trött nu efter stan :P
men nu ska jag inte skriva mer :P

#tröttsomfan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0