SOMMARLOV !!

tja tja !
nu börjar de riktigt roliga =D
nämligen SOMMARLOV!!
haha aja ska berätta lite snabbt om min dag idag sen ska jag ut o bada me några kompisar =D
jaaa !
så aa började 20 över 10 så jag åkte 9.50 o mötte kajsa vid stationen :)
när jag kom t skolan så skulle vi mötas i våran sal o se så alla va där :P
sen gick vi t aulan tror vi satt där i mer än 1 timme -.-'' men vi fick riktigt bra underhållning =)
som vanligt så spelade stignäs gitarr och sjöng till de ;) så sjukt duktig kille =)
sen efter allt så skulle vi tbx t salen o då fick vi sjukt god bakelse som karro o tara hade gjort t alla oss =D mummmmmmmsigt ;O
haha sen fick vi sluta o då satt frida utanför mitt klassrum o väntade :P
efter att jag hade sagt hejdå t alla så gick frida o jag upp t bussen sen åkte vi hem o nu sitter vi hemma ute på balkongen o jag bloggar o hon går runt lite överallt i huset :P
vi vet inte vart vi ska bada än antinge blire Lövsta eller Kallhäll :P
vi får se vilket ;)
men nu hade jag tänkt att fixa iordning lite för snart kommer julle å då ska vi åka ska se om jag kan fixa en låt t er så får ni massa bilder ikväll när jag kommer hem ;)
 SOMMAR !!

#lovesummer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0