test :P

Utseende
1. vilken ögonfärg har du?: blå,gråa
2. hur lång är du?:  166cm :$
3. vilken hårfärg har du?:  blond brun
4. Långt eller kort hår?: varken långt elr kort :P
5. Piercingar?: överläppen
6. Vilken ögon färg skulle du vilja ha?: mörkbruna
7. Hur lång skulle du vilja vara?: jag tkr jag e lagom lång så :P
8. Vilken hårfärg skulle du vilja ha?: mörkare brun
9. Vill du ha kort eller långt hår?: långt
10. Skulle du vilja ha piercingar?: aa tungan o ögonbrynet tror jag ;)

Senast du

11. Åt mat?: vid 18-18.30
12. Drack?: vid kanske 22.00
13. Fick sms av?: ida bebi <33333
14. Skicka sms till?: ida bebi <33333
15. Sa?: mm:)<3
16. kramade?: pappa
19. Vad gjorde du elr han?: ??
20. Du skrattade rikitgt mycket?: idag elr så va de igår :P

kärlek

21. Är du singel?: aa -.-''
22. Förhållande med?: ingen just nu
23. Ditt längsta förhållande?: ca 1 år o 6 månader
24. Med vem då?: wille
25. När någon säger din första riktiga kärlek vem tänker du på då?: wille.....
26. Har du varit/är riktigt kär?: ja?
27. Gillar du någon just nu?: kanske
28. Hur många seriösa förhållanden har du haft?: vet inte 1 elr 2 ?  
29. Vill du vara singel?: najj :/  
30. Vill du gifta dig?: senare i livet kanske
31. Vad heter din nuvarande Flick/pojkvän?: har juh ingen fortfarande ;)

vänskap
32. Den som vet mest om dig?: syrran, mitt ex o aa familjen o bästa vännerna typ
33. Den vän som du har känt längst?: jennifer elvsjö
34. Flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän?: flera ;)
35. Någon du saknar att umgås med?: aa :/
36. Tappat kontaken med någon du saknar?: aa många :/
37. Någon kompis som bor långt ifrån dig?: japp
38. Den du har mest minnen med?: öö.. mitt ex.. o typ emma o.
39. Bra vänner du inte träffar ofta?: många
40. Har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu?: aa

övrigt
41. musiksmak?: all möjlig ;)
42. sport?: najj inte just nu
43. galen eller lugn: galen ;)
44. Har du någon gång hört att du sjunger bra?: yes när jag inte larvar mig :P 
46. Har du hört att du borde bli modell?:  nepp o vill inte höra det för jag vill inte bli det ;)
47. Något speciellt du alltid har på dig varje dag?: mobil, busskort o nycklar
50. Vad tänker du på just nu?: min framtid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0