tråkiga teeeest XD

Allmänt test 1:

Hur bor du:
i en lägenhet med min familj ;)
Brukar du komma i tid: aa typ hela tiden kanske :P
Hur lång är du: 166:$ senast jag mätte mig
Kan du laga mat: ja det beror på vad du vill ha :)
Vad pluggar du någonstans: Björkeby skolan
Vad har du på dig just nu: en t-shirt o trosor ;)
Har du någon fobi: aa är rädd för spindlar o har klaustrofobi
Hade du en bra kväll igår: aa antar de ;) tror jag kollade på tv sen somna xD
Vilket är ditt senaste inköp: comviq contant 75:-
Din favoritdryck på morgonen: mjölk
Var fick du dina senaste pengar ifrån: pappa :D
Har du sovit i din egen säng inatt: japp vart annars ?
Vad hade du sönder senast: ett vinglas :$
Vem snackade du med senast: frida
Varm favoritdricka: choklad ;)
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten
När gjorde du senast nått riktigt dumt: för 2 sommrar sen tror jag
Saknar du någon just nu: aa :(
Vad ska man göra för att få dig irriterad: spama på sms -.-'
Något du stör dig på: falska personer
Intressen: jogga, rida o vara ute me kompisar ;)
Senaste person du kramade: mamma
Senaste person du ringde: Julia <3
Vad drack du senast: coca cola
Vill du ha barn: när jag blir äldre kanske
Längtar du till din nästa födelsedag: vad äre som e speci ? blir ju bara 1 år äldre
Har du rakat dina ben någon gång: ja många gånger
Är du sugen på något just nu: najj inte riktigt
Hur många koppar kaffe dricker du på en vanlig dag: dricker inte kaffe ;)
Använder du hudkräm: ja vf inte ?
Micro-pop eller poppa själv: jag är bäst på att göra micro-pop så jag tror jag tar det ;)
Brukar du baka: ja när syrran få nå konstigt så brukar jag baka bara för att hon gör de :P
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: ja men det kunde vart bättre
Vilken låt lyssnade du senast på: enrique iglesias do you know (the ping-pong song)
Har någon annan sovit i din säng utom du: inte idag men för ett tag sen ja
Vad tycker du är äckligt: folk som petar i näsan
Har du pengar på mobilen: ofc comviq 75 :D

allmänt test 2:

Vilken svordom använder du mest:
Fuck you
Vilken tid är din väckarklocka inställd på: 8.00
Var köper du dina matvaror ifrån: COOP =D
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden: japp det är oftast jag som tar bilderna ;)
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa: det beror på hur mkt jag skulle vinna :)
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: vet inte tror de :P men de e nått jag int kommer avslöja ;)
När var senast någon stötte på dig: ingen aning håller inte koll på sånt :P
Vad åt du till middag senast: panerat kött me pomesfrittesbollar o bea :P
Kan du vissla: ofc vem kan inte de ?
Tittade du på tecknat när du var liten: ja de e klart jag gjorde
När flög du senast: i påskas
Pratar du några andra språk: aa engelska o spanska ;)
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar: japp vill ta hål i ögonbrynet o tungan :P
Vad har du med dig in på bion: läsk o popcorn ;)
Vad har du för väder: varken regn eller sol det är rätt mörkt ;)
Vilket va ditt favortiämne i lågstadiet: idrott tror jag eller musik minns inte :)
När sov du senast på golvet: när helle slaggade här :)
Är dina dagar fullbokade och stressiga: nja inte så stressiga
Hamnar du ofta i trubbel för att du pratar under lektionerna: nopp :P
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 16 :)
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt: never back down!
Skulle du någonsin hoppa fallskärm: jaaa =D vill göra de !
Tycker du om att krama folk: ja det beror på vem man kramar ;)
Äger du en digitalkamera: nja på sätt o vis :P det e bara jag som använder den så ;)
Vilken kändis har vissa tyckt att du liknar: kate perry -.-'
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det: jaaaa ! man kan juh inte bara säga jag ringer sen gör man inte de -.-'
Är du mörkrädd: nepp :)
Tre saker du alltid har med dig: Mobilen, Busskortet o Nycklar =D

hahaha sååååå tråkigt jag har men måste försöka sova nu ska upp imorrn så vi får se om jag hinner göra ett sista inlägg innan jag åker annars om inte så får ni ha det bäst under midsommar =D
kyss o smek ! <3



#gonnamissuall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0