you´re perfect to me

tja !
idag har varit värsta sega dagen ever !
vaknade halv 3 !! :OOOO
har varit hemma nästan hela dagen typ :P
farmor o farfar kom hem t oss idag o vi spelade lite kort sen messar sabbi mig o säger att jag ska komma ut o jag gick såklart ut vid typ halv 10 :P
behövde ändå de ;) behövde prata lite me helle o sabbi även om min röst va cp :/
men men hade de riktigt bra me mina härliga vänner som vet hur de kan få mig att le =)
sen drog vi alla in vid kanske halv 11 - 11 tiden :P
o nu sitter jag o skriver o lyssnar på musik :p
äre nån som ska på ung08 i år förästen ? =)
jag ska dit o hoppas att det blir roligt o bra :P i år ska jag på The Voice också :P
va bara på ung08 förra året inte The Voice så då får de bli det dehär året ;)
men men har inte så jätte mkt att komma me just nu :P
ni kan få lite låtar så länge ;)
kyss o smek ! <3




#music4life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0