Blodsyster !

tjaba !
vanlig skoldag ida -.-' sjukt tråkig och trött va man oxå .... aja hade sjukt kul senare ! :D
va me min söta blodsyster typ hela dagen idag efter skolan :D
vi bakade och dunkade musik och dansade :D
haha de va meningen att vi skulle filma också men vi han typ inte :/ aja får ta det nån annan dag :D
fyfan va roligt vi har haft ! :D
jennifer har sagt lite sjuka grejer och vi har fått en del gott skratt båda två tror jag nog :D haha xD
omg en dag med oss två och det blir katastrof xD
aja imorrn ska jag bli klar med min onepiece i skolan så jag hoppas på att få ta hem den på fredag :D MYS MYS !
sen så på lördag ska jag ner till nynäs för att lämna dennis laddare till wille så då får man träffa sin lille bror på köpet :) de va ett tag sen så ;)
hah aja har inte så mkt att skriva :P funderar på att skriva lite på min story som jag ska lämna in på torsdag :)
sen ska jag tvätta piercingen och sen blire nog att slagga om man inte blir tvungen att vara vaken för att andra inte kan sova :P haha aja nu till lite bilder från idag :) både från skolan och från mig o jennifer :D
Love Ya All ! <3
Love, Peace and Hope ! <3
(eget recept) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0