Dance is like my life !

tjaba !
bloggar lite snabbt innan jag ska plugga sen käka :D
hur som har äntligen fått ha min första danslektion sen 3 veckor tillbaka och jag vart sååååå jävla glad :D det värsta va att jag kunde ju inte dansen som dom hade gjort förra veckan men nu kan jag den hyvsat för att vara första gången igen :) hur som har vart lite sådär i skolan idag.... messade med wille för första gången såhääääääär mkt sen efter vi hade gjort slut han brukar vara sååå osocial men nu idag så vart han väldigt social :) det va lite roligt att han ringde på mattelektionen och att jag ens SVARAD !! :D haha omg tur att vi hade vikarie det värsta va bara att hon slängde blikar på mig och emma eftersom att jag satt med huvudet på hennes rygg så att hon inte skulle se att jag snackade i luren :P sen så sitter emma och sjunger bara för att ingen ska märka att jag snackar i luren xD fyfan va roligt det var xD haha sen hade vi fucking engelska upsatts :O :O :O omg de va skiiiiit svårt ! :O aja ska iallafall snart plugga :P hehe ska kanske slänga upp lite bilder eftersom att julle vart här och innan hon drog satt jag hon och frida och drack varm choklad med grädde på toppen :D MUSMIGT SOM FAN !! <3
så nu bilder en så lite bilder från skolan ni får lista ut vart bilderna kommer ifrån ;) och som vanligt slänger jag först upp en låt :D Hope you guys like it ! :D love ya all !
Love, Peace and Hope ! <3
(våran dans låt)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0