Dansa är kul men jag föredrar att supa !

tja tja !
Har haft det sjukkt idag :D pallar inte skriva om skolan så vi skippar det :P
aja idag jobbade jag och julle på 6:ornas disco :D vi stog i kassan :D
FYFAN VA ROLIGT VI HADE !
vi dansade i köket sen gick vi ut på dansgolvet och flippade totalt :D GASH ! det var sååååå roligt !
haha tyvär har jag inga bilder men jag tror att danne en av idrottslärarna som var där och fottade ska lägga ut alla bilder på våran skolas hemsida så kan ta de där i från sen slänga in de här :)
OMG vi hade fett lite cash i början och när vi gick där i från så va det typ proppat :D fyfan Säger jag bara !
haha omg är så sjukt trött just nu i benen xD haha
shit va jag skriver OMG hela tiden måste sluta med det :P
hur som tänkte lägga upp lite bilder från igår när jag va med frida och jossan sen får ni på min outfit från idag :D
YEY !
Nu till en låt och bilder sen kommer jag inte skriva mer idag :P
Love Ya All ! <3
Love, Peace and Hope ! <3

Gårdagens !


vi tre tänkte börja snusa tuggumi :D <3

frida

jag och lusse :P det va den ända bra bilden på honom som jag tog igår så :/ <3

Första gången jag gjorde sånna på johanna och de vart riktigt bra jag e riktigt nöjd :D <3


Linne från: H&M
Leggins från: Gina tricot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0