Gasolina !

thilivipp xD
tänkte blogga lite snabbt innan jag startar en film :)
kollade nyss på en film egentligen men blev sugen på en till :P
haha men men va i skolan idag och de ända roliga va idrotten :P
skulle börjat 10 över 10 egentligen men sen så ringer emma och säger att vi har no så jag kom kanske 5 min försent men å andra sidan va vi bara 6st där alla adra gick inte... fattar vf..
aja hur som. imorrn blir det chill dag ! :D
först börjar man halv 9 när man egentligen börjar 8 -.-' sen slutar jag 14.00 men ska egentligen sluta 15.30 -.-'
tänk er att sluta halv 4 varje fredag :S lite irriterad över det men aja vi ska ha tema dag imorrn det är därför :D
sen på lördag ska jag fixa tragus hos rikard förmodligen :D ska be pappa eller mamma att filma så kanske jag slänger upp den här på bloggen annars lär den ju hamna på fb :D
haha aja sen har jag inte så mkt mer planerat tror jag ska slagga hos sabbi på söndag eftersom att vi ändå har sovmorgon på måndag till halv 10 :D haha bästa men nu blire film ! Pözz ! Love Ya All !<3
Love, Peace and Hope ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0