I´m not pop

hellu !
Idag har det inte hänt så mkt...
gick upp halv 6 :P lite onödigt men aja. började 08.55 och hade matte....
BORING !
aja va bara på den lektionen sen fick jag fett ont i magen och taggade hem så har vart hemma sen 9 idag :/
ska förmodligen till skolan imorrn men måste fan plugga skiten ur mig-.-'
omg missade syslöjden :( jag som skulle bli klar med min onepiece idag :( får väll vänta tills nästa vecka :/
är så irriterad på mig själv eftersom att jag själv ville vara där och bli klar :'(
aja tänkte plugga lite nu så jag kommer ikapp har ju omprov imorrn sen så måste jag plugga lite spanska också har fuckin test på spanska den här veckan -.-'
fettt jobbigt !  aja
nu måste jag plugga... sen ska jag kolla om de finns nån som söker medryttare :) aja
Love Ya All ! <3
Love, Peace and Hope ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0