I miss you so much that i can cry every day !

Hej !
Sry för att jag inte har bloggat nått tidigare idag men jag har typ inte orkat :P
har var rätt slut idag och tänkt en del....
julle ringde mig och sa att solen sken tidigare idag men jag ser inte den överhuvud taget just nu :P
haha aja funderar på vad man ska hitta på idag då :)
kanske drar ut och träffar the crew igen :D
det var ett tag sen jag träffade alla :)
haha hur som sitter i köket och hjälper frida med sitt pluggande till so :) och pappa står och fixar maten :D
funderar på om ja ska hoppa in i duschen sen :P
hehe har inte så mkt att skriva om utom att jag har bytt tbx t min xperia x8 igen för att frida ville ha sin sonny ericsson :P men men de e skit samma började sakna min mobil :)
sry att detta blev lite sent med att slänga in haha glömde bort att jag höll på med detta inlägg så jag lämnade bara datan och gick för att leta efter ett läkningsörhänge :P
haha men hittade fan inget så ska leta vidare och bloggar senare :D
Love Ya All ! <3
Love, Peace and Hope ! <3
Älskar dig bror ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0