I'm not a player if i dumped you for a better guy

Tjaba !
jaha vart ska jag börja denna gång då ?? xD
haha nej men skolan var väll chill började som sagt 10.10 som jag sa på det senaste inlägget :P hade bara 3 lektioner :P fast det va bara sista som var rolig :D det va idrotten såklart :D
haha hur som hade gymnastik och vollyboll på idrotten... KUL KUL !! så aa vi fick öva på att hjula, stå på händer och kullebyttor xD haha sjukt jag vet xD sen fick vi träna på olika slag på vollyboll :P
de va lite mer chill eftersom att vi ska snart ha en vollyboll tunering och gissa om jag ska vara med asso :D
aja imorrn blir det en seg dag på början sen senare mot kvällen kommer de vara fett me roligt !
haha slutar halv 4 imorrn -.-' och börjar lixom 8 -.-' aja sen senare ska jag vara med julle !
vi ska jobba på gården åt 6:ornas disco :D fun fun !
haha aja ska snart till finisen johanna med frida :D JIPPIIE ! haha
ingen humor jag vet xD men men !
så just nu ska jag bara slänga in den här sen ska jag snacka klart me min finis sabina :D henne ska jag länka innan också :) så aa..
ska käka snart hoppas jag iallafall :)
men jag får helt enkelt blogga mer ikväll ;) Love Ya All ! <3
Love, Peace and Hope ! <3
Hahaha frida remember våran låt när vi dansar fan xD !


frida och johanna mina pluttisar :D <3

Sabinas fina blogg hittar ni HÄÄÄÄÄRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0