Kommer du ihåg ?

Tjaba !
Haft värsta bästa dagen även om det va den längsta :P
men men haha xD
kan inte tänka på nått annat än på våran daslektion :)
shiiiiite !
sjukt roligt :)
vi körde våran Härliga uppvärmning och sen vare bara att stretcha :P
hehe sen startade vi med dansen :D OMG
vi har kommit skiiiit långt på den :) hoppas den blir bra bara men det tror jag också det beror ju på iof
men jag tror att Gustav kommer få till våran grupp ;) jag tror att det kommer bli bra :D
ska länka hans fin fina blogg som han har med sina två tjejkompisar :)
hur som har inte så mkt att komma med idag :P har typ vart i spånga fram o tbx. sen drog jag och frida in för att käka. så chekade vi nån konstig film... heheh :)
hur som gör inget just nu har stretchat lite mer bara för att om man inte stretchar och tränar så kan man bli stel :)
imorrn har vi idrott :D
VILL HA DEET NUUUU !
hehe älskar idrott och allt :D men nu ska jag inte fortsätta skriva tänkte kanske köra igån en film :P puss på er alla !
Love Ya All ! <3
Love, Peace and Hope ! <3
Oldie ! miss you Zorri ! :'( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0