looking for a pro when you can still see her standing in front of you

Tja tja !
har haft en skiiiiiit chill dag idag :) hade typ bara 3 lektioner :D fyfan va skönt det var :) hur som nu sitter man och kollar på min barnvakt är en vampyr xD haha har haft en skit chill dag :) och imorrn blir den ännu mer chill :D slutar 1 !!!! :D :D :D :D So HAPPY ! har faktist inte gjort så jätte mkt idag vart med julle och nico o väntade på att frida skulle komma och medans så gick vi 3 ner och julle köpte en stor pommes :P sen så gick vi upp igen och vi tre åt tårta :D mummsigt ! har lite bilder till er idag :D sen så tänkte jag slänga in en låt till er som jag alltid gör :D
Love, Peace and Hope ! <3




gullugar de är :D
lite bilder från fars dag :)





lite ego pic´s :P









bilder jag ritade idag båda tog typ 5 min var :D



nu en bild på julle och nico :)

julle :D

nico :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0