Set it on fire !

Hellu !
hafft det lite chill men ändå onödig dag idag men aja får leva med de vad ska man annars göra ?? hur som började 11.15 så jag satt hemma till typ 10.45 sen drog jag till bussen. hade bara 2 lektioner vilket var lite onödigt eftersom att vi bara hade spanska och so :/ men men de gick ganska snabbt ändå :O är såååååå jävla taggad tills imorrn :D OMG det kmr vara min första danslektion sen typ 3 veckor tbx :D dels för att jag vart sjuk och för att jag har haft 1 veckas lov också ;) men men som sagt är fett hypad :D imorrn efter skolan blire plugga t spanskan -.-' funderar på att göra de lite nu också sen äre bara att lägga sig är rätt trött :) så aa funderar på att slänga in en låt och e bild ;) eller vad säger ni ?? :D love ya all !
Love, Peace and Hope ! <3
kärlek till dig emelie ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0